Priser

Du bestemmer selv prisen for festen i Valgmenighedens hus - her er stor valgfrihed og fleksibilitet

Når du holder festen i Valgmenighedens Hus kan du vælge at lade os stå for maden og selv sørge for resten. Du kan også vælge at lade os stå for det hele – det er op til dig at vælge.

Du må gerne selv medbringe småkager, kransekagestykker og chokolade. Af veterinære hensyn må du ikke selv medbringe kringler, lagkager og tærter. Til gengæld er vi her leveringsdygtige i ganske mange lækkerier.

Du må gerne selv medbringe drikkevarer, duge, servietter, blomster og anden bordpynt til private fester. Medbragte blomster skal være arrangeret hjemmefra i vase eller opsats. Du kan også vælge at købe det hele hos os.